Kontakt:
sídlo: Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10
Služba Komfi je aktuálně v zaváděcím provozu, a tyto Podmínky se použijí pouze přiměřeně. Pokud v těchto Podmínkách hovoříme o Klientském profilu, je možné, že v době, kdy tyto Podmínky čtete, ještě není dostupný. Nebojte, vše nezbytné se dozvíte v objednávkovém procesu, při komunikaci s Operátorem, či v e-mailu. My mezitím na Klientském profilu pilně pracujeme.
Tyto Podmínky používání Komfi (“Podmínky”) představují dohodu mezi Komfi Health (nebo také “my”), která zajišťuje Službu Komfi, jak ji definujeme níže, a Vámi, registrovanými uživateli (“Objednatel”). Přijetí těchto Podmínek, které čas od času můžeme změnit, je nezbytné pro používání Webu a vytvoření Objednávky. Aby pro Vás byl text co nejlépe pochopitelný, přidali jsme ke každé sekci krátké shrnutí “V podstatě”, ale berte prosím na vědomí, že je toto shrnutí zjednodušující a není právně závazné.
Součástí těchto podmínek jsou také Zásady zpracování osobních údajů, kde se dozvíte, jak zacházíme s Vašimi osobními údaji a cookies.
Aby se Vám text lépe četl, některé pojmy jsme zjednodušili. Níže najdete, co pod daným pojmem myslíme. Typicky tyto definice v textu používáme s velkým písmenem.
Virtuální prostředky připsané na účet Klienta, které lze využít pro platbu dalších Služeb, přičemž 1 kredit = 1 Kč.
Tento dokument, který právě čtete, představuje právní dokument, který vysvětluje veškeré aspekty fungování Služeb, které jsou nabízeny skrze náš Web. Těmito Podmínkami se řídí právní vztah mezi Vámi a Komfi Health. Dozvíte se zde, za jakých podmínek a jakým způsobem poskytujeme Služby. Dozvíte se zde také, jak Službu zaplatit, zrušit, nebo jak postupovat, pokud ji budete chtít reklamovat. Součástí tohoto dokumentu jsou také Zásady zpracování osobních údajů, kde se dozvíte, jak nakládáme s informacemi, které se Vás týkají (např. Vaše adresa, alergie atd.). Snažili jsme se pro Vás celý proces co nejvíce zjednodušit, a proto v rámečku vždy najdete krátké shrnutí.
Naše Služba je určena primárně pro všechny nad 50 let, kteří mají zájem o pravidelné stravování, zdravotní péči nebo doplňky stravy, aregistrují se na Webu. Poté, co vyplníte relevantní informace, můžete vytvořit Objednávku volbou preferované konfigurace služby.
Aktuální přehled našich Služeb najdete na našem Webu. V Klientském profilu vždy najdete, co kolik stojí, a co tím získáte. Konfiguraci Služby můžete upravit kontaktováním Operátora. Fungujeme jako předplatné - jakmile si nastavíte frekvenci a množství Pokrmů, budeme je Vám dodávat dle Vaší preference. Nastavení Donášek můžete kdykoliv flexibilně změnit.
Členství v Komfi je nezbytné pro využívání služeb a účtuje se týdně, obvykle jako součást platby za jiné služby. Označuje se jako měsíční (4 týdny) nebo roční (48 týdnů). Využitým týdnem je každý, kdy klient čerpá službu. Při zrušení ročního členství se vrací poměrná část za nevyužité týdny, u měsíčního ne.
Nabízíme několik platebních metod: online platba kartou, převod na účet, dobírka a platba kredity. U opakovaných plateb kartou se částka strhává automaticky každé pondělí. Při neúspěšné platbě kontaktuje Operátor Objednatele.
Pokud si objednáte Donášku Pokrmů, nelze odstoupit od smlouvy. Pokud budete s Donáškou či Pokrmem nespokojeni (např. špatně zabaleno, obsahovalo ingredienci, kterou jste vyloučili), můžete ji do 24 hodin reklamovat. Ideálně nám jídlo prosím nafoťte a pošlete e-mailem na zakaznici@budtekomfi.cz. Pokud jste donášku objednali pro někoho jiného, prosíme, abyste reklamaci řešili vy jako Objednatel.
Pokud používáte náš Web standardním způsobem, nemáte se v této části ničeho obávat. Pokud budete například neoprávněně používat naše logo, používat naše texty, nebo se budete snažit znemožnit provoz našeho Webu, porušujete nejen tyto Podmínky, ale i zákony.
Nezapomeňte se podívat i na naše Zásady zpracování osobních údajů. Pokud budete nespokojeni, ozvěte se nám telefonicky, nebo po e-mailu, nebo nám napište dopis. Rádi Vám pomůžeme problém vyřešit. Tyto podmínky můžeme měnit, aktuální verzi Podmínek najdete vždy na našem webu.