Všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”)

Kontakt:

  • e-mail: zakaznici@budtekomfi.cz
  • telefonní číslo na Operátora: 734 602 600

sídlo: Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10

1. Vítejte, my jsme Komfi

Služba Komfi je aktuálně v zaváděcím provozu, a tyto Podmínky se použijí pouze přiměřeně. Pokud v těchto Podmínkách hovoříme o Klientském profilu, je možné, že v době, kdy tyto Podmínky čtete, ještě není dostupný. Nebojte, vše nezbytné se dozvíte v objednávkovém procesu, při komunikaci s Operátorem, či v e-mailu. My mezitím na Klientském profilu pilně pracujeme.

Tyto Podmínky používání Komfi (“Podmínky”) představují dohodu mezi Komfi Health (nebo také “my”), která zajišťuje Službu Komfi, jak ji definujeme níže, a Vámi, registrovanými uživateli (“Objednatel”). Přijetí těchto Podmínek, které čas od času můžeme změnit, je nezbytné pro používání Webu a vytvoření Objednávky. Aby pro Vás byl text co nejlépe pochopitelný, přidali jsme ke každé sekci krátké shrnutí “V podstatě”, ale berte prosím na vědomí, že je toto shrnutí zjednodušující a není právně závazné.

Součástí těchto podmínek jsou také Zásady zpracování osobních údajů, kde se dozvíte, jak zacházíme s Vašimi osobními údaji a cookies.

Aby se Vám text lépe četl, některé pojmy jsme zjednodušili. Níže najdete, co pod daným pojmem myslíme. Typicky tyto definice v textu používáme s velkým písmenem.

Členství
Status opravňující k odebírání Služeb od Komfi. Členství je podmíněno pravidelnou platbou Poplatku za Členství.
Dodavatel
Naši dodavatelé, kteří pro Vás připravují Pokrmy.
Donáška
Představuje objem, skladbu a doručení Pokrmů Kurýrem. Každá donáška se váže k určitému období (typicky týdnu), kdy má Klient Pokrmy konzumovat.
Klient
Ten, kdo je příjemcem Služby. Jedná se o fyzickou osobu - spotřebitele. Služba je aktuálně primárně určena pro Klienty starší 50 let. 
Klientský profil
Jedná se o profil zákazníka, který po registraci můžete upravovat a doplňovat, a vytvářet v něm Objednávku.
Komfi Health
Společnost Komfi Health s.r.o., se sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10, IČO: 09208241.
Kredity

Virtuální prostředky připsané na účet Klienta, které lze využít pro platbu dalších Služeb, přičemž 1 kredit = 1 Kč.

Kurýr
Osoba, která Vám doručí Pokrmy. Typicky se jedná o zaměstnance kurýrní služby. Kurýři tedy nejsou našimi zaměstnanci, a jejich práci objednáváme od jiných společností.
Objednatel
Ten, kdo objednává Službu, a vztahují se na něj ujednání smluvních podmínek. Může a nemusí být zároveň Klientem.
Objednávka
Objednávka Služby skládající se z Členství a Donášek pokrmů ve zvoleném objemu.
Operátor
Operátor je kontaktní osoba Komfi Health, kterou můžete kontaktovat, když chcete změnit nastavení Služby či získat další informace o používání Služby a Klientského profilu.
Podmínky
Podmínkami se myslí tento dokument, tedy Všeobecné obchodní podmínky, s jehož obsahem souhlasíte při registraci, což je nezbytné pro využívání Služby.
Pokrm
Jedna položka jídla, kterou doručujeme Klientovi a která má předepsaný datum konzumace.
Poplatek za Členství
Pravidelný poplatek, jehož platbou získáváte nárok na využívání odebírání Služeb.
Služba
Spočívá v doručování jídla. Pro využití Služby musíte být registrovaní a mít aktivní členství. Rozsah Služby se liší dle konfigurace.
Web
Webová stránka dostupná na adrese budtekomfi.cz.
V podstatě...

Tento dokument, který právě čtete, představuje právní dokument, který vysvětluje veškeré aspekty fungování Služeb, které jsou nabízeny skrze náš Web. Těmito Podmínkami se řídí právní vztah mezi Vámi a Komfi Health. Dozvíte se zde, za jakých podmínek a jakým způsobem poskytujeme Služby. Dozvíte se zde také, jak Službu zaplatit, zrušit, nebo jak postupovat, pokud ji budete chtít reklamovat. Součástí tohoto dokumentu jsou také Zásady zpracování osobních údajů, kde se dozvíte, jak nakládáme s informacemi, které se Vás týkají (např. Vaše adresa, alergie atd.). Snažili jsme se pro Vás celý proces co nejvíce zjednodušit, a proto v rámečku vždy najdete krátké shrnutí.

2. Registrace a obsah Služby

  • Pro koho je Služba. Podmínkou pro využití Služby je registrace Objednatelem pro Klienta. Služba je primárně určena pro Klienty starší 50 let, kteří pobývají v Praze, věk však není podmínkou.
  • Objednatel a Klient. Pokud objednáváte Služby pro Klienta jako Objednatel, uveďte při registraci své kontaktní údaje. Klientský profil vyplňte za Klienta. Pokud Službu objednáváte pro sebe, pak jste Objednatelem i Klientem a vztahují se na Vás ustanovení upravující práva a povinnosti Objednatele i Klienta.
  • Registrace. Pro využití Služby je nutné registrovat se vyplněním registračního formuláře umístěného na Webu nebo telefonickým kontaktováním Operátora. Po vyplnění nezbytných registračních údajů a odeslání formuláře přijde Objednateli e-mail o potvrzení Objednávky.
  • Registrace pro Klienta. Pokud se jako Objednatel rozhodnete založit Klientský profil pro Klienta, při registraci potvrzujete, že tak činíte s jejich plným vědomím a souhlasem. Stejně tak veškeré Osobní údaje či jiné údaje, které jsou předány za účelem vyplnění Klientského profilu, můžete předat pouze s plným vědomím a souhlasem Klienta. Pokud by Klient souhlas odvolal, je Vaší povinností urychleně učinit kroky ke zrušení Klientského profilu. Prohlašujete také, že veškeré informace, které takto předáte, jsou přesné, aktuální a pravdivé. Opomenutí tohoto kroku představuje závažné porušení těchto Podmínek.
  • K čemu se zavazujete při registraci. Dokončením registrace souhlasíte s tím, že:
  • využívání Služby se řídí těmito Podmínkami;
  • Služba nemusí být vždy k dispozici, zejména pokud budeme muset provést nutnou údržbu, nebo řešíme technické problémy.
  • Co se stane po registraci. Následně může Objednatel vytvořit Objednávku a vyplnit Klientský profil. Samotná registrace Vás nezavazuje k nákupu.
  • Pravdivost informací. Objednatel prohlašuje, že v registračním formuláři uvedl správné, aktuální a pravdivé informace. Pokud vyjde najevo, že Objednatel uvedl nesprávné, neaktuální nebo nepravdivé informace, které neodpovídají skutečnosti, a to jak o sobě, tak o Klientovi, může tato skutečnost znamenat ukončení dodávání Služeb ze strany Komfi Health s okamžitou platností.
  • K čemu slouží Klientský profil. Klientský profil obsahuje informace, které vyplnil Objednatel. Klientský profil obsahuje informace o zdravotním stavu (např. alergie, léčené nemoci) a potravinách, které si Klient přeje vyloučit z Nutričního plánu.
  • Donášky. Součástí vyplnění Klientského profilu a Objednávky je vyplnění preferencí ohledně místa, data a času dodání, včetně frekvence a objemu Pokrmů. Na cenu má především vliv aktuální ceník smluvních Dodavatelů. Klient nemá možnost nahlédnout k přehledu konkrétních Pokrmů předem.
  • Odměny za doporučení. Chceme Vás odměnit za to, že nás doporučíte svým kamarádům a známým. Pokud jim zašlete svůj unikátní kód, oni dokončí svou registraci a vytvoří Objednávku, poskytneme Vám odměnu. Berte ovšem na vědomí, že tuto odměnu můžeme zrušit, pokud máme podezření na to, že Váš unikátní kód sdílíte způsobem, který může působit jako spam. Vyhrazujeme si také právo nastavit limit, v jakém objemu můžete odměnu získat, nebo zda-li je program odměn aktuálně vůbec aktivní. Více se vždy dozvíte na našem Webu, včetně nabízených odměn.
  • Zrušení Klientského profilu. Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu Klientský profil zrušit, kontaktujte nás prosím na e-mailu zakaznici@budtekomfi.cz nebo na tel. čísle 734 602 600. Komfi Health může z jakéhokoli důvodu Váš Klientský profil bezprostředně pozastavit či zrušit. To se projeví blokací Klientského profilu, nebo odmítnutím dodání Služby. V takovém případě se na existující Objednávku hledí jako na zrušenou, a v souladu s níže uvedenými pravidly Vám vrátíme peníze. Zejména tak můžeme učinit, nikoliv však výhradně, pokud zjistíme, že porušujete opakovaně, nebo závažným způsobem tyto Podmínky. Pokud máte zrovna aktivovanou Objednávku, vrátíme Vám poměrnou část peněz za Pokrmy, které Vám ještě nebyly doručeny. Částku vrátíme v Kreditech nebo prostřednictvím jedné z aktuálně podporovaných platebních metod, dle dohody s Operátorem.
V podstatě...

Naše Služba je určena primárně pro všechny nad 50 let, kteří mají zájem o pravidelné stravování, zdravotní péči nebo doplňky stravy, aregistrují se na Webu. Poté, co vyplníte relevantní informace, můžete vytvořit Objednávku volbou preferované konfigurace služby.

3. Objednávka

  • Nabídka na Webu. Rozsah nabízených Služeb na Webu je ilustrativní. Popis vzniku závazné Objednávky najdete níže. Pokud je aktuální nabídka Služeb na Webu nebo Klientském profilu upravena jinak, než v těchto Podmínkách, pak má přednost znění podmínek poskytování Služeb na Webu. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Služba je aktuálně určena pro Klienty starší 50 let.
  • Tvorba Objednávky. Objednávku Služeb je možné provést online prostřednictvím Webu nebo telefonicky.
  • Potvrzení Objednávky. Každou Objednávku Vám potvrdíme v e-mailu, který jste zadali do registračního formuláře.
  • Objednávkové období. Dokud Službu nezrušíte, nebo nezměníte, budou Vám Donášky dodávány v množství, které jste si zvolili, na dobu neurčitou.
  • Rozsah Objednávky. Objednatel / Klient si může zvolit, kolik Pokrmů mu bude každý týden dovezeno v při tvorbě první Objednávky na Webu.. Rozsah Objednávky si může Klient / Objednatel upravit kontaktováním Operátora.
  • Časový slot Donášky. Dny a čas Donášky si můžete při tvorbě první Objednávky zvolit na Webu a změnit je můžete kontaktováním Operátora. 
  • Převzetí Donášky. Donášku jste povinni převzít, neodstoupíte-li od smlouvy (zrušení Objednávky nebo Donášky). Kurýr Klientovi předá předmět Donášky do vlastních rukou. Donášku za Vás může také převzít jiná osoba, která se na Vámi určeném místě pohybuje, a dokáže prokázat její existenci (například tím, že Kurýrovi ukáže potvrzení o Objednávce). Nebezpečí škody a vlastnické právo na Vás přechází v okamžik převzetí Donášky. S Kurýrem nebo Operátorem se můžete individuálně domluvit na předání Donášky bez osobního kontaktu. V takovém případě nemůžeme odpovídat za stav Donášky. 
  • Doklad. Abychom šetřili životní prostředí, nevystavujeme doklady za zakoupené Služby či Donášky ve fyzické formě. Daňový doklad máte k dispozici v e-mailu. Fyzicky Vám jej předáme pouze v případě, že nás o to výslovně požádáte.
  • Zrušení Donášky. Pokud Klient ví, že v konkrétním termínu nemůže nebo nechce Donášku převzít, může Objednatel Donášku zrušit kontaktováním Operátora nejpozději do 9. hodiny v pondělí daného kalendářního týdne, na který je Donáška plánována. Peníze Vám vrátíme na stejný účet, ze kterého jste Objednávku zaplatili, případně Vám připíšeme Kredity.
  • Nevyzvednutí donášky a pozdní zrušení donášky. Pokud Donášku nevyzvednete, nezaplatíte při převzetí při volbě platbou dobírkou, nebo ji vyzvednete s více, než 25 minutovým zpožděním, i když jsme se pokusili ji řádně doručit ve Vámi vybraném čase a dni, jsme oprávněni požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů ve výši 250 Kč. Pokud Donáška nebyla uhrazena předem, jsme oprávněni požadovat také částku odpovídající hodnotě Pokrmů. Tuto částku Vám naúčtujeme při příští Donášce. Pokud nová Donáška nebude vytvořena do 14 dní od neúspěšného doručení, můžeme Vám zablokovat účet, dokud nebude částka uhrazena. Blokací účtu nezaniká povinnost tuto částku uhradit. Částku bude možné uhradit také prostřednictvím převodu na účet, nebo při další Donášce v hotovosti.
V podstatě...

Aktuální přehled našich Služeb najdete na našem Webu. V Klientském profilu vždy najdete, co kolik stojí, a co tím získáte. Konfiguraci Služby můžete upravit kontaktováním Operátora. Fungujeme jako předplatné - jakmile si nastavíte frekvenci a množství Pokrmů, budeme je Vám dodávat dle Vaší preference. Nastavení Donášek můžete kdykoliv flexibilně změnit.

4. Členství

  • Členství je nezbytnou součástí Služby, bez kterého není možné využívat služby Komfi.
  • Účtování Členství probíhá po týdnech, pro zjednodušení však k Členství referujeme i jako k měsíčnímu (4 týdny) a ročnímu (48 týdnů).
  • Úhrada Členství probíhá v rámci jiné platby Služeb, typicky Donášky. Samostatná úhrada členství je možná pouze po dohodě s Operátorem.
  • Za využitý týden Členství se považuje týden, ve kterém klient čerpal jakoukoliv Službu.
  • Pokud už si nepřejete čerpat Služby, můžete Členství zrušit. V případě ročního Členství má Objednatel nárok na vrácení poměrné částky za uhrazené, ale dosud nevyužité týdny členství, a to do 3 měsíců od dne data zrušení. V případě měsíčního Členství se částka za nevyužité týdny nevrací.
V podstatě...

Členství v Komfi je nezbytné pro využívání služeb a účtuje se týdně, obvykle jako součást platby za jiné služby. Označuje se jako měsíční (4 týdny) nebo roční (48 týdnů). Využitým týdnem je každý, kdy klient čerpá službu. Při zrušení ročního členství se vrací poměrná část za nevyužité týdny, u měsíčního ne.

5. Platba

  • Službu je možné hradit platební kartou on-line, převodem na účet nebo dobírkou (hotově nebo kartou).
  • Platba platební kartou on-line
    • Provedením první platby kartou autorizujete opakované platby a Vaše platební údaje se uloží na straně platební brány GoPay. S údaji Vaší platební karty GoPay nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti v sektoru zpracovávání platebních karet).
    • Následné platby za Donášky budeme strhávat automaticky každý týden, dokud Objednávku nezrušíte, případně nezrušíte Donášku na daný týden.
    • Strhávaná částka vždy reflektuje konfiguraci Služby pro daný kalendářní týden.
    • Stržení částky za donášku probíhá vždy pondělí ráno daného kalendářního týdne, na který je Donáška plánována.
    • Zrušení/změna autorizace platební karty. V případě, že si přejete autorizaci opakované platby zrušit nebo změnit platební kartu, kontaktujte prosím Operátora. Možnost zrušení opakované platby je k dispozici také přímo přes platební bránu GoPay. Podrobnosti naleznete v související emailové komunikaci s GoPay.
  • Platba převodem na účet
    • Na každý další týden/donášku Vám vystavíme proforma fakturu, kterou odešleme na Váš Email.
    • Proforma obsahuje informaci o tom, k jakému datu Donášky se vztahuje a jaká je její splatnost.
    • Pro úspěšnou realizaci Donášky musí být peníze připsány na účet Komfi nejpozději v den splatnosti.
  • Platba dobírkou
    • Platba za předmětnou Donášku proběhne při jejím převzetí Klientem, a to buď hotově nebo platební kartou.
    • Po doručení první Donášky se Objednávka automaticky NEprodlužuje. Pokud si klient přeje v odběru Služby pokračovat, informuje o tom Operátora a domluví se na aktivaci Objednávky a automatické prodlužování na dobu neurčitou.
  • Platba kredity
    • Klientský profil je možné předem dobít kredity, přičemž 1 kredit = 1 Kč. V případě zájmu Klient/Objednatel kontaktuje Operátora.
    • Kredity může rovněž Klient obdržet v rámci promo akcí nebo jako kompenzaci v rámci Reklamace.
    • Pokud se na účtu Klienta nachází nenulová částka kreditů, jsou kredity automaticky použity na další platbu Služby.
    • Pokud dostupné kredity nestačí na aktuální úhradu Služby, zbývající částku je nutno uhradit jednou z výše uvedených metod, kterou si Objednatel předem zvolil. V takovém případě se na případ vztahují podmínky dané platební metody dle ustanovení výše.
  • Neúspěšná platba. Pokud opakovaná platba neproběhne úspěšně nebo včas, Operátor dle aktuálních možností kontaktuje Objednatele a domluví se na následném postupu. Pokud již z provozních důvodů není možné včas sjednat nápravu, vyhrazuje si Komfi právo Donášku na daný týden zrušit.
  • Komfi si vyhrazuje právo na odmítnutí takové platební transakce, u kterých vzniklo podezření na podvod, praní špinavých peněz, nebo financování terorismu dle aktuální databáze sankcí EU.
V podstatě...

Nabízíme několik platebních metod: online platba kartou, převod na účet, dobírka a platba kredity. U opakovaných plateb kartou se částka strhává automaticky každé pondělí. Při neúspěšné platbě kontaktuje Operátor Objednatele.

6. Odstoupení od smlouvy a reklamace

  • Odstoupení od smlouvy. Nelze odstoupit od smlouvy o Donášce, jelikož Pokrmy podléhají rychlé zkáze a mají krátkou dobu spotřeby. 
  • Reklamace. Reklamace Pokrmů je možná do 24 hodin od Donášky. Jakmile Vám Pokrmy dorazí, je nutné, abyste je zkontrolovali. Na pozdější Reklamace nemusí být dán zřetel, pokud byla vada zjevná již při převzetí Pokrmu. Reklamovat nelze Pokrmy, u kterých vada vznikla v důsledku vnější události, kterou jsme nemohli ovlivnit.
  • Kdy mohu reklamovat. Pokrmy jsou určeny k okamžité spotřebě, a proto je nutné je reklamovat bezprostředně po ochutnání. Pokud se reklamace týká dodaného množství pokrmů, je nutné uplatnit reklamaci před konzumací. V případě oprávněné reklamace Vám můžeme doručit novou Donášku, nebo Vám vrátíme peníze stejnou platební metodou, ze které jste Služby zaplatili. Práva z vadného plnění nemůžete uplatnit, pokud jste vadu způsobili sami, nebo pokud minimální trvanlivost Pokrmu uplynula, protože jste Pokrm nekonzumovali dle předepsaného jídelníčku.
  • Jak mohu reklamovat. Reklamovat Donášku můžete jako Objednatel kontaktováním Operátora. Můžete žádat vrácení peněz, přiměřenou slevu. Přiměřená sleva představuje rozdíl mezi hodnotou zboží bez vady, a vadného Pokrmu, který jste obdrželi. Pokud jste Pokrm obdrželi ve stavu, který znemožňuje jeho požití, vrátíme Vám peníze nebo Kredity. Reklamovat nelze, pokud je vada bezvýznamná.
  • Informování o reklamaci. Vadu nám ideálně prosím nafoťte, abychom ji mohli posoudit. O průběhu reklamace budete informováni telefonicky a/nebo e-mailem, kde potvrdíme, k jakému dni jste reklamaci uplatnili, a jakým způsobem bude reklamace vyřízena.
V podstatě...

Pokud si objednáte Donášku Pokrmů, nelze odstoupit od smlouvy. Pokud budete s Donáškou či Pokrmem nespokojeni (např. špatně zabaleno, obsahovalo ingredienci, kterou jste vyloučili), můžete ji do 24 hodin reklamovat. Ideálně nám jídlo prosím nafoťte a pošlete e-mailem na zakaznici@budtekomfi.cz. Pokud jste donášku objednali pro někoho jiného, prosíme, abyste reklamaci řešili vy jako Objednatel.

7. Licenční podmínky

  • Duševní vlastnictví. Veškerý obsah Webu, včetně softwaru a systémových ovládacích prvků je ve vlastnictví Komfi Health. Tyto podmínky Vám neumožňují užívat obsah či text na Webu, loga, nebo jiné prvky, které mohou být předmětem duševního vlastnictví.
  • Přijetím těchto Podmínek souhlasíte, že:
  • nezískáte ani nebudete jinak využívat zdrojový kód Webu;
  • nebudete kopírovat či jinak šířit kopii Webu; a
  • jakkoli zasahovat do integrity Webu, či jednat způsobem, který by mohl negativně působit na provoz a bezpečnost Webu.
V podstatě...

Pokud používáte náš Web standardním způsobem, nemáte se v této části ničeho obávat. Pokud budete například neoprávněně používat naše logo, používat naše texty, nebo se budete snažit znemožnit provoz našeho Webu, porušujete nejen tyto Podmínky, ale i zákony.

8. Závěrečná ustanovení

  • Změny. Tyto Podmínky můžeme kdykoli jednostranně změnit nebo upravit. Pokud změníme Podmínky, nemá to vliv na práva a povinnosti, které vznikly před změnou Podmínek, a budou se nadále řídit verzí, která byla platná v době vytvoření Objednávky. Provedením Objednávky udělujete souhlas s aktuální verzí Podmínek.
  • Provoz. Vyhrazujeme si právo kdykoliv pozastavit nebo zrušit provoz Webu a poskytování Služeb, nebo jejich poskytování změnit bez předchozího upozornění. Jste také odpovědní za veškeré náklady spojené s užíváním Služby - např. poplatky za hovor, nebo internetové připojení. Činnost provozujeme na základě živnostenského oprávnění a oprávnění k poskytování zdravotních služeb.
  • Jak nám napsat. Pokud tyto podmínky neurčují jiný postup, kontaktujte nás prosím písemně - a to buď emailem, nebo dopisem na adresu našeho sídla. Pokud máte jakoukoli stížnost, neváhejte nás prosím kontaktovat.
  • Spotřebitel. Pokud bychom Vás nedopatřením zkrátili na spotřebitelských právech, mají zákony ochraňující spotřebitele přednost před těmito Podmínkami.
  • Osobní údaje. Více o tom, jak nakládáme s Vašimi osobními údaji, včetně zasílání newsletterů a využívání cookies se dozvíte v našich Zásadách zpracování osobních údajů.
  • Právní vsuvka. Tyto Podmínky se řídí právním řádem České Republiky a jejími zákony - zejména občanským zákoníkem, nebo předpisy v oblasti ochrany spotřebitele a ochraně duševního vlastnictví. Řešení sporů je v jurisdikci soudu, který je místně příslušný dle našeho sídla. K mimosoudnímu řešení sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, nebo spor můžete vyřešit i online, a to vždy na návrh spotřebitele (Vás), nejpozději do jednoho roku od chvíle, kdy jste nárok uplatnili u Komfi Health. Pokud by některé z těchto ustanovení stalo neplatným, použijí se podpůrně jiná ustanovení těchto Podmínek.
  • Platnost. Tyto Podmínky jsou platné od 2. 9. 2024.
V podstatě...

Nezapomeňte se podívat i na naše Zásady zpracování osobních údajů. Pokud budete nespokojeni, ozvěte se nám telefonicky, nebo po e-mailu, nebo nám napište dopis. Rádi Vám pomůžeme problém vyřešit. Tyto podmínky můžeme měnit, aktuální verzi Podmínek najdete vždy na našem webu.