General Terms and Conditions (“Terms”)

Contact:

  • Email: zakaznici@budtekomfi.cz
  • telephone number of the Operator: 734 602 600

seat: Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Prague 10

1. Welcome, we are Komfi

Služba Komfi je aktuálně v zaváděcím provozu, a tyto Podmínky se použijí pouze přiměřeně. Pokud v těchto Podmínkách hovoříme o Klientském profilu, je možné, že v době, kdy tyto Podmínky čtete, ještě není dostupný. Nebojte, vše nezbytné se dozvíte v objednávkovém procesu, při komunikaci s Operátorem, či v e-mailu. My mezitím na Klientském profilu pilně pracujeme.

Tyto Podmínky používání Komfi (“Podmínky”) představují dohodu mezi Komfi Health (nebo také “my”), která zajišťuje Službu Komfi, jak ji definujeme níže, a Vámi, registrovanými uživateli (“Objednatel”). Přijetí těchto Podmínek, které čas od času můžeme změnit, je nezbytné pro používání Webu a vytvoření Objednávky. Aby pro Vás byl text co nejlépe pochopitelný, přidali jsme ke každé sekci krátké shrnutí “V podstatě”, ale berte prosím na vědomí, že je toto shrnutí zjednodušující a není právně závazné.

Part of these conditions are also Principles of personal data processingwhere you can learn how we handle your personal data and cookies.

In order to make the text easier for you to read, we have simplified some concepts. Below you will find what we mean by this term. Typically, we use these definitions in the text with a capital letter.

Členství
Status opravňující k odebírání Služeb od Komfi. Členství je podmíněno pravidelnou platbou Poplatku za Členství.
Dodavatel
Naši dodavatelé, kteří pro Vás připravují Pokrmy.
Donáška
Představuje objem, skladbu a doručení Pokrmů Kurýrem. Každá donáška se váže k určitému období (typicky týdnu), kdy má Klient Pokrmy konzumovat.
Klient
Ten, kdo je příjemcem Služby. Jedná se o fyzickou osobu - spotřebitele. Služba je aktuálně primárně určena pro Klienty starší 50 let. 
Klientský profil
Jedná se o profil zákazníka, který po registraci můžete upravovat a doplňovat, a vytvářet v něm Objednávku.
Komfi Health
Společnost Komfi Health s.r.o., se sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10, IČO: 09208241.
Kredity

Virtuální prostředky připsané na účet Klienta, které lze využít pro platbu dalších Služeb, přičemž 1 kredit = 1 Kč.

Kurýr
Osoba, která Vám doručí Pokrmy. Typicky se jedná o zaměstnance kurýrní služby. Kurýři tedy nejsou našimi zaměstnanci, a jejich práci objednáváme od jiných společností.
Objednatel
Ten, kdo objednává Službu, a vztahují se na něj ujednání smluvních podmínek. Může a nemusí být zároveň Klientem.
Objednávka
Objednávka Služby skládající se z Členství a Donášek pokrmů ve zvoleném objemu.
Operátor
Operátor je kontaktní osoba Komfi Health, kterou můžete kontaktovat, když chcete změnit nastavení Služby či získat další informace o používání Služby a Klientského profilu.
Podmínky
Podmínkami se myslí tento dokument, tedy Všeobecné obchodní podmínky, s jehož obsahem souhlasíte při registraci, což je nezbytné pro využívání Služby.
Pokrm
Jedna položka jídla, kterou doručujeme Klientovi a která má předepsaný datum konzumace.
Poplatek za Členství
Pravidelný poplatek, jehož platbou získáváte nárok na využívání odebírání Služeb.
Služba
Spočívá v doručování jídla. Pro využití Služby musíte být registrovaní a mít aktivní členství. Rozsah Služby se liší dle konfigurace.
Web
Webová stránka dostupná na adrese budtekomfi.cz.
Basically...

This document you are currently reading is a legal document that explains all aspects of the operation of the Services offered through our Website. These Terms govern the legal relationship between you and Komfi Health. Here you will find out under what conditions and how we provide the Services. Here you will also learn how to pay for, cancel the Service, or how to proceed if you wish to claim it. This document also includes the Personal Data Processing Policy, where you will learn how we handle information about you (e.g. Your address, allergies, etc.). We have tried to simplify the whole process for you as much as possible, which is why you will always find a short summary in the box.

2. Registration and Content of the Service

  • Who is the Service for. A condition for the use of the Service is registration by the Client for the Client. The service is primarily intended for Clients over 65 years of age residing in Prague.
  • Client and Client. If you are ordering Services for the Client as a Customer, please provide your contact details during registration. Fill in the Client profile for the Client. If you order the Service for yourself, then you are both the Client and the Client and the provisions governing the rights and obligations of the Client and the Client apply to you.
  • Registration. In order to use the Service, it is necessary to register by filling out the registration form located on the Website or by contacting the Operator by telephone. After completing your registration, we will call you to verify that the Client Profile and the Order are completed correctly. After filling in the necessary registration data and submitting the form, the Client will receive an e-mail confirming the Order. Please note that if you register through a third party, you also agree to their terms and conditions, which are different from ours.
  • Registration for the Client. If you, as a Client, decide to create a Client Profile for the Client, you confirm during registration that you do so with their full knowledge and consent. Likewise, any Personal Data or other data that is transmitted for the purpose of completing the Client Profile can only be transmitted with the full knowledge and consent of the Client. If the Client withdraws the consent, it is your responsibility to promptly take steps to cancel the Client Profile. You also declare that any information you transmit in this way is accurate, current and truthful. Failure to do so constitutes a serious violation of these Terms.
  • What you commit to when registering. By completing your registration, you agree to:
  • use of the Service is governed by these Terms;
  • The service may not always be available, especially if we need to carry out necessary maintenance, or we solve technical problems.
  • What happens after registration. Subsequently, the Client can create an Order and fill in the Client Profile. Registration itself does not oblige you to purchase.
  • The veracity of the information. The Client declares that he has provided correct, current and truthful information in the registration form. If it becomes clear that the Client has provided incorrect, out of date or false information that does not correspond to the facts, both about himself and the Client, this fact may entail termination of the provision of the Services by Komfi Health with immediate effect.
  • What is the Client Profile for? The client profile contains the information filled in by the Client. The Client Profile contains information about the health status (e.g. allergies, treated diseases) and foods that the Client wishes to exclude from the Nutrition Plan.
  • Deliveries. Completing the Client Profile and Orders includes filling in preferences regarding the location, date and time of delivery, including the frequency and volume of meals. The price is mainly influenced by the current price list of contracted Komfi Health Suppliers. The client does not have the opportunity to consult the overview of specific Dishes in advance. In case of dissatisfaction with the Food, the Client may contact the Operator, who will arrange a consultation with the Nutritional Therapist, who will reflect the changes in the Nutrition Plan.
  • Referral rewards. We want to reward you for recommending us to your friends and acquaintances. If you send them your unique code, they complete their registration and create an Order, we will give you a reward. Please note, however, that we may cancel this reward if we suspect that you are sharing your unique code in a way that may act as spam. We also reserve the right to set a limit on how much you can receive a reward or whether the rewards program is currently active at all. You can always find out more on our Website, including the rewards offered.
  • Cancellation of Client Profile. If for any reason you decide to cancel the Client Profile, please contact us by email or on the phone number . Komfi Health may suspend or cancel your Client Profile immediately for any reason. This is reflected by blocking the Client Profile, or refusing to deliver the Service. In this case, the existing Order will be considered cancelled and we will refund you the money in accordance with the rules below. In particular, we may do so, but not exclusively, if we find that you are in repeated or serious breach of these Terms. If you have a Meal Order activated, we will refund you a proportional portion of the money for the Meals that have not yet been delivered to you. We will refund the amount using the same payment method that you used for the Order.
Basically...

Naše Služba je určena primárně pro všechny nad 50 let, kteří mají zájem o pravidelné stravování, zdravotní péči nebo doplňky stravy, aregistrují se na Webu. Poté, co vyplníte relevantní informace, můžete vytvořit Objednávku volbou preferované konfigurace služby.

3. Order

  • Menu on the Web. The range of Services offered on the Website is illustrative. A description of the formation of a binding Order can be found below. If the current offer of Services on the Site or Client Profile is modified differently than in these Terms, the wording of the Terms of Service on the Site shall prevail. All prices are listed including VAT. The service is currently intended primarily for Clients over 65 years of age residing in Prague.
  • Order Creation. The order for the Services is always made online via the Website.
  • Order Confirmation. We will confirm each Order to you in the email you have entered in the registration form. The current version of the Terms and Conditions as of the date of the Order will also be attached to this email.
  • Objednávkové období. Dokud Službu nezrušíte, nebo nezměníte, budou Vám Donášky dodávány v množství, které jste si zvolili, na dobu neurčitou.
  • Rozsah Objednávky. Objednatel / Klient si může zvolit, kolik Pokrmů mu bude každý týden dovezeno v při tvorbě první Objednávky na Webu.. Rozsah Objednávky si může Klient / Objednatel upravit kontaktováním Operátora.
  • Časový slot Donášky. Dny a čas Donášky si můžete při tvorbě první Objednávky zvolit na Webu a změnit je můžete kontaktováním Operátora. 
  • Převzetí Donášky. Donášku jste povinni převzít, neodstoupíte-li od smlouvy (zrušení Objednávky nebo Donášky). Kurýr Klientovi předá předmět Donášky do vlastních rukou. Donášku za Vás může také převzít jiná osoba, která se na Vámi určeném místě pohybuje, a dokáže prokázat její existenci (například tím, že Kurýrovi ukáže potvrzení o Objednávce). Nebezpečí škody a vlastnické právo na Vás přechází v okamžik převzetí Donášky. S Kurýrem nebo Operátorem se můžete individuálně domluvit na předání Donášky bez osobního kontaktu. V takovém případě nemůžeme odpovídat za stav Donášky. 
  • Doklad. Abychom šetřili životní prostředí, nevystavujeme doklady za zakoupené Služby či Donášky ve fyzické formě. Daňový doklad máte k dispozici v e-mailu. Fyzicky Vám jej předáme pouze v případě, že nás o to výslovně požádáte.
  • Zrušení Donášky. Pokud Klient ví, že v konkrétním termínu nemůže nebo nechce Donášku převzít, může Objednatel Donášku zrušit kontaktováním Operátora nejpozději do 9. hodiny v pondělí daného kalendářního týdne, na který je Donáška plánována. Peníze Vám vrátíme na stejný účet, ze kterého jste Objednávku zaplatili, případně Vám připíšeme Kredity.
  • Nevyzvednutí donášky a pozdní zrušení donášky. Pokud Donášku nevyzvednete, nezaplatíte při převzetí při volbě platbou dobírkou, nebo ji vyzvednete s více, než 25 minutovým zpožděním, i když jsme se pokusili ji řádně doručit ve Vámi vybraném čase a dni, jsme oprávněni požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů ve výši 250 Kč. Pokud Donáška nebyla uhrazena předem, jsme oprávněni požadovat také částku odpovídající hodnotě Pokrmů. Tuto částku Vám naúčtujeme při příští Donášce. Pokud nová Donáška nebude vytvořena do 14 dní od neúspěšného doručení, můžeme Vám zablokovat účet, dokud nebude částka uhrazena. Blokací účtu nezaniká povinnost tuto částku uhradit. Částku bude možné uhradit také prostřednictvím převodu na účet, nebo při další Donášce v hotovosti.
Basically...

An up-to-date overview of our Services can be found on our Website. The mode selection (Trial Mode or Full Mode) determines the range of Services that you can order. In the Client Profile you will always find out what it costs and what you will get. You can adjust the configuration of the Service by contacting the Operator. We operate as a subscription - once you have set the frequency and quantity of Dishes, we will deliver them to you according to your preference. You can flexibly change delivery settings at any time.

4. Členství

  • Členství je nezbytnou součástí Služby, bez kterého není možné využívat služby Komfi.
  • Účtování Členství probíhá po týdnech, pro zjednodušení však k Členství referujeme i jako k měsíčnímu (4 týdny) a ročnímu (48 týdnů).
  • Úhrada Členství probíhá v rámci jiné platby Služeb, typicky Donášky. Samostatná úhrada členství je možná pouze po dohodě s Operátorem.
  • Za využitý týden Členství se považuje týden, ve kterém klient čerpal jakoukoliv Službu.
  • Pokud už si nepřejete čerpat Služby, můžete Členství zrušit. V případě ročního Členství má Objednatel nárok na vrácení poměrné částky za uhrazené, ale dosud nevyužité týdny členství. V případě měsíčního Členství se částka za nevyužité týdny nevrací.
V podstatě...

Členství v Komfi je nezbytné pro využívání služeb a účtuje se týdně, obvykle jako součást platby za jiné služby. Označuje se jako měsíční (4 týdny) nebo roční (48 týdnů). Využitým týdnem je každý, kdy klient čerpá službu. Při zrušení ročního členství se vrací poměrná část za nevyužité týdny, u měsíčního ne.

5. Platba

  • Službu je možné hradit platební kartou on-line, převodem na účet nebo dobírkou (hotově nebo kartou).
  • Platba platební kartou on-line
    • Provedením první platby kartou autorizujete opakované platby a Vaše platební údaje uložíme na straně platební brány GoPay.
    • Následné platby za Donášky budeme strhávat automaticky každý týden, dokud Objednávku nezrušíte, případně nezrušíte Donášku na daný týden.
    • Strhávaná částka vždy reflektuje konfiguraci Služby pro daný kalendářní týden.
    • Stržení částky za donášku probíhá vždy pondělí ráno daného kalendářního týdne, na který je Donáška plánována.
    • Zrušení/změna autorizace platební karty. V případě, že si přejete autorizaci opakované platby zrušit nebo změnit platební kartu, kontaktujte prosím Operátora. Možnost zrušení opakované platby je k dispozici také přímo přes platební bránu GoPay. Podrobnosti naleznete v související emailové komunikaci s GoPay.
  • Platba převodem na účet
    • Na každý další týden/donášku Vám vystavíme proforma fakturu, kterou odešleme na Váš Email.
    • Proforma obsahuje informaci o tom, k jakému datu Donášky se vztahuje a jaká je její splatnost.
    • Pro úspěšnou realizaci Donášky musí být peníze připsány na účet Komfi nejpozději v den splatnosti.
  • Platba dobírkou
    • Platba za předmětnou Donášku proběhne při jejím převzetí Klientem, a to buď hotově nebo platební kartou.
    • Po doručení první Donášky se Objednávka automaticky NEprodlužuje. Pokud si klient přeje v odběru Služby pokračovat, informuje o tom Operátora a domluví se na aktivaci Objednávky a automatické prodlužování na dobu neurčitou.
  • Platba kredity
    • Klientský profil je možné předem dobít kredity, přičemž 1 kredit = 1 Kč. V případě zájmu Klient/Objednatel kontaktuje Operátora.
    • Kredity může rovněž Klient obdržet v rámci promo akcí nebo jako kompenzaci v rámci Reklamace.
    • Pokud se na účtu Klienta nachází nenulová částka kreditů, jsou kredity automaticky použity na další platbu Služby.
    • Pokud dostupné kredity nestačí na aktuální úhradu Služby, zbývající částku je nutno uhradit jednou z výše uvedených metod, kterou si Objednatel předem zvolil. V takovém případě se na případ vztahují podmínky dané platební metody dle ustanovení výše.
  • Neúspěšná platba. Pokud opakovaná platba neproběhne úspěšně nebo včas, Operátor dle aktuálních možností kontaktuje Objednatele a domluví se na následném postupu. Pokud již z provozních důvodů není možné včas sjednat nápravu, vyhrazuje si Komfi právo Donášku na daný týden zrušit.
  • Komfi si vyhrazuje právo na odmítnutí takové platební transakce, u kterých vzniklo podezření na podvod, praní špinavých peněz, nebo financování terorismu dle aktuální databáze sankcí EU.
V podstatě...

Nabízíme několik platebních metod: online platba kartou, převod na účet, dobírka a platba kredity. U opakovaných plateb kartou se částka strhává automaticky každé pondělí. Při neúspěšné platbě kontaktuje Operátor Objednatele.

4th. Withdrawal from the contract and complaints

  • Odstoupení od smlouvy. Nelze odstoupit od smlouvy o Donášce, jelikož Pokrmy podléhají rychlé zkáze a mají krátkou dobu spotřeby. 
  • Reklamace. Reklamace Pokrmů je možná do 24 hodin od Donášky. Jakmile Vám Pokrmy dorazí, je nutné, abyste je zkontrolovali. Na pozdější Reklamace nemusí být dán zřetel, pokud byla vada zjevná již při převzetí Pokrmu. Reklamovat nelze Pokrmy, u kterých vada vznikla v důsledku vnější události, kterou jsme nemohli ovlivnit.
  • Kdy mohu reklamovat. Pokrmy jsou určeny k okamžité spotřebě, a proto je nutné je reklamovat bezprostředně po ochutnání. Pokud se reklamace týká dodaného množství pokrmů, je nutné uplatnit reklamaci před konzumací. V případě oprávněné reklamace Vám můžeme doručit novou Donášku, nebo Vám vrátíme peníze stejnou platební metodou, ze které jste Služby zaplatili. Práva z vadného plnění nemůžete uplatnit, pokud jste vadu způsobili sami, nebo pokud minimální trvanlivost Pokrmu uplynula, protože jste Pokrm nekonzumovali dle předepsaného jídelníčku.
  • Jak mohu reklamovat. Reklamovat Donášku můžete jako Objednatel kontaktováním Operátora. Můžete žádat vrácení peněz, přiměřenou slevu. Přiměřená sleva představuje rozdíl mezi hodnotou zboží bez vady, a vadného Pokrmu, který jste obdrželi. Pokud jste Pokrm obdrželi ve stavu, který znemožňuje jeho požití, vrátíme Vám peníze nebo Kredity. Reklamovat nelze, pokud je vada bezvýznamná.
  • Informování o reklamaci. Vadu nám ideálně prosím nafoťte, abychom ji mohli posoudit. O průběhu reklamace budete informováni telefonicky a/nebo e-mailem, kde potvrdíme, k jakému dni jste reklamaci uplatnili, a jakým způsobem bude reklamace vyřízena.
Basically...

Basically... If you order Food Delivery, you cannot withdraw from the contract. If you are dissatisfied with the Delivery or Food (e.g. poorly packaged, contained an ingredient that you excluded), you can claim it within 24 hours. Ideally, please photograph the meal and email us at

5. Licensing Terms

  • Intellectual property. All content on the Site, including software and system controls, is owned by Komfi Health. These Terms do not allow you to use content or text on the Site, logos, or other elements that may be the subject of intellectual property.
  • By accepting these Terms, you agree that:
  • you will not obtain or otherwise use the source code of the Site;
  • you will not copy or otherwise distribute a copy of the Site; and
  • interfere with the integrity of the Website in any way, or act in a way that could adversely affect the operation and security of the Website.
Basically...

If you use our Website in a standard way, you have nothing to worry about in this section. For example, if you use our logo unlawfully, use our texts, or try to obstruct the operation of our Website, you are not only violating these Terms, but also the laws.

6. Final provisions

  • Changes. We may unilaterally change or modify these Terms at any time. If we change the Terms, this does not affect the rights and obligations that arose prior to the amendment of the Terms and will continue to be governed by the version that was in effect at the time the Order was created. By executing an Order, you agree to the current version of the Terms.
  • Operation. We reserve the right to suspend or cancel the operation of the Website and the provision of the Services at any time, or change their provision without notice. You are also responsible for all costs associated with your use of the Service — e.g. call charges, or internet connection. We operate on the basis of a trade license and authorization to provide health services.
  • How to write to us. If these conditions do not specify a different course of action, please contact us in writing - either by email or by letter to the address of our registered office. If you have any complaint, please feel free to contact us.
  • It's a consumer. If we inadvertently cut you short on consumer rights, consumer protection laws take precedence over these Terms.
  • Osobní údaje. Více o tom, jak nakládáme s Vašimi osobními údaji, včetně zasílání newsletterů a využívání cookies se dozvíte v našich Zásadách zpracování osobních údajů.
  • Legal nipple. These Terms are governed by the legal order of the Czech Republic and its laws - in particular the Civil Code, or regulations in the field of consumer protection and intellectual property protection. The resolution of disputes is in the jurisdiction of the court, which has local jurisdiction according to our seat. Responsible for out-of-court dispute resolution Czech Trade Inspection, or you can resolve the dispute as well online, always at the suggestion of the consumer (you), no later than one year from the moment you made your claim with Komfi Health. Should any of these provisions become invalid, other provisions of these Terms shall apply as a substitute.
  • Validity. These Terms are in effect from 12/09/2023.
Basically...

Don't forget to check out our Privacy Policy. If you are dissatisfied, please contact us by phone, or by email, or write us a letter. We will be happy to help you solve the problem. We may change these Terms, you can always find the current version of the Terms on our website.