General Terms and Conditions (“Terms”)

Contents:zde.

Contact:

  • Email: zakaznici@budtekomfi.cz
  • telephone number of the Operator: 734 602 600

seat: Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Prague 10

5. Platba

  • Službu je možné hradit platební kartou on-line, převodem na účet nebo dobírkou (hotově nebo kartou).
  • Platba platební kartou on-line
    • Provedením první platby kartou autorizujete opakované platby a Vaše platební údaje se uloží na straně platební brány GoPay. S údaji Vaší platební karty GoPay nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti v sektoru zpracovávání platebních karet).
    • Následné platby za Donášky budeme strhávat automaticky každý týden, dokud Objednávku nezrušíte, případně nezrušíte Donášku na daný týden.
    • Strhávaná částka vždy reflektuje konfiguraci Služby pro daný kalendářní týden.
    • Stržení částky za donášku probíhá vždy pondělí ráno daného kalendářního týdne, na který je Donáška plánována.
    • Zrušení/změna autorizace platební karty. V případě, že si přejete autorizaci opakované platby zrušit nebo změnit platební kartu, kontaktujte prosím Operátora. Možnost zrušení opakované platby je k dispozici také přímo přes platební bránu GoPay. Podrobnosti naleznete v související emailové komunikaci s GoPay.
  • Platba převodem na účet
    • Na každý další týden/donášku Vám vystavíme proforma fakturu, kterou odešleme na Váš Email.
    • Proforma obsahuje informaci o tom, k jakému datu Donášky se vztahuje a jaká je její splatnost.
    • Pro úspěšnou realizaci Donášky musí být peníze připsány na účet Komfi nejpozději v den splatnosti.
  • Platba dobírkou
    • Platba za předmětnou Donášku proběhne při jejím převzetí Klientem, a to buď hotově nebo platební kartou.
    • Po doručení první Donášky se Objednávka automaticky NEprodlužuje. Pokud si klient přeje v odběru Služby pokračovat, informuje o tom Operátora a domluví se na aktivaci Objednávky a automatické prodlužování na dobu neurčitou.
  • Platba kredity
    • Klientský profil je možné předem dobít kredity, přičemž 1 kredit = 1 Kč. V případě zájmu Klient/Objednatel kontaktuje Operátora.
    • Kredity může rovněž Klient obdržet v rámci promo akcí nebo jako kompenzaci v rámci Reklamace.
    • Pokud se na účtu Klienta nachází nenulová částka kreditů, jsou kredity automaticky použity na další platbu Služby.
    • Pokud dostupné kredity nestačí na aktuální úhradu Služby, zbývající částku je nutno uhradit jednou z výše uvedených metod, kterou si Objednatel předem zvolil. V takovém případě se na případ vztahují podmínky dané platební metody dle ustanovení výše.
  • Neúspěšná platba. Pokud opakovaná platba neproběhne úspěšně nebo včas, Operátor dle aktuálních možností kontaktuje Objednatele a domluví se na následném postupu. Pokud již z provozních důvodů není možné včas sjednat nápravu, vyhrazuje si Komfi právo Donášku na daný týden zrušit.
  • Komfi si vyhrazuje právo na odmítnutí takové platební transakce, u kterých vzniklo podezření na podvod, praní špinavých peněz, nebo financování terorismu dle aktuální databáze sankcí EU.
V podstatě...

Nabízíme několik platebních metod: online platba kartou, převod na účet, dobírka a platba kredity. U opakovaných plateb kartou se částka strhává automaticky každé pondělí. Při neúspěšné platbě kontaktuje Operátor Objednatele.